onsdag 18. august 2010

Da klokka klang.....

... så fort vi sprang, og ingen sto igjen og hang!

I dag har jeg skolejente! Min eldste datter har startet i førsteklasse i dag, og jeg må innrømme at jeg har vært nødt til å tørke noen tårer altså. Heldigvis var jeg ikke alene om akkurat det! Her hadde jeg tenkt å poste et bilde av snuppa i mammaheklet kjole, men hun ville ikke ha. Sukk. Det var visst ikke nødvendig, hun kunne heller få en litt senere ut på høsten, i dag ville hun ha klær hun hadde handlet selv.

Dette er nok bare en forsmak på årene som kommer. Jeg får finne fram kleenexen og dra og hente henne snart, skolen varer ikke så lenge i dag. På veien tenkte jeg å kjøpe med en blomsterbukett, vi må markere at hun er stor og har startet på skolen, og da synes jeg hun skal få blomster!




Kanskje ikke det blir likt som disse, laget av verdensmester i blomsterdekorering, Stein Are Hansen. Men det hadde vært noe, det også! :D

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar